Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 11:00:39 +0300

Tere!

Märjamaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/07377 aadressile Rapla maakond, Märjamaa vald, Orgita küla, 
Koplinurga (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Koplinurga kinnistu on jagatud. 25.09.2023 
projekteerimistingimused nr 2311802/03289 on vormistatud Koplinurga 
kinnistule (50402:001:0173). Uus taotlus on esitatud Koplinurga kinnistule 
(50201:001:0429) ehitiste projekteerimise kohta. Juurdepääsuteeks on 
planeeritud olemasolev Kopli tee. Uute tingimuste väljastamisel muutuvad 
projekteerimistingimused nr 2311802/03289 kehtetuks (alus: EhS § 33 lg 2). 
Koplinurga kinnistu asub Raplamaa maakonnaplaneeringut täpsustava 
teemaplaneeringu „Põhimaantee nr 4 (E67) Tallinn- Pärnu-Ikla (Via Baltica) 
trassi asukoha täpsustamine km 44,0-92,0“ (kehtestatud Rapla maavanema 
23.05.2016 korraldusega nr 1-1/16/348) alusel maantee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27134137>  (menetlus nr: 
452584), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Märjamaa Vallavalitsus) või menetleja (HELGI TAMMARU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister